ارتباط با مشتریان یکی از ارکان اساسی هر مدل کسب و کار است. این ارتباطات نقش مهمی در شکلگیری وفاداری مشتریان، افزایش فروش، و ایجاد ارزش بلندمدت برای کسب...
کانال های ارتباطی در هر کسب و کاری نقش حیاتی ایفا میکنند. این کانال ها واسطهای هستند که از طریق آنها محصولات و خدمات شما به دست مشتریان میرسد...
در دنیای پررقابت امروز، یکی از عوامل کلیدی موفقیت کسب و کار، داشتن یک ارزش پیشنهادی (Value Proposition) قوی و منحصر به فرد است. ارزش تقدیمی به بیانی ساده،...
بخش بندی مشتریان چیست؟ بخش بندی مشتریان به فرایندی گفته میشود که در آن کسبوکارها مشتریان خود را بر اساس ویژگیها، نیازها، و رفتارهای مشترک به گروههای مختلف تقسیم...
مدل کسب و کار (Business Model) به ساختار و چگونگی ایجاد، ارائه و دریافت ارزش در یک سازمان اشاره دارد. این مدل نشان میدهد که یک کسب و کار...
- 1
- 2